Selasa, 22 April 2014

Bashkëpunimi Në Nonfiction Libra të Biznesit dhe eBooks të ndikuar RPP Kurikulum 2013

Bashkëpunimi Në Nonfiction Libra të Biznesit dhe eBooks të ndikuar RPP Kurikulum 2013

Le të thonë se ju të kërkuar për të bashkëpunuar në një sërë librash Nonfiction të biznesit, si saktësisht mund të ju shkoni në lidhje me këtë? Ju shikoni, unë kam bërë një numër të projekteve të shkruarit, duke ndihmuar autorët e tjerë grihë në si një rreze lazer mbi tema tyre. Në përgjithësi, dhe unë do të të vërtetë të rekomandojë këtë metodë, ne kemi bërë vetëm që të gjithë me email. Ju duhet të duan komunikim moderne ditë kam thënë. Pra, se si pikërisht e bën këtëkurikulum RPP 2013 - http://tokobukuadm.com/jual-rpp-kurikulum-2013 - punë kur bashkëpunuar në ebooks dhe libra që ju kërkoni?

E pra, për shembull shkrimtari i një libri Nonfiction të biznesit mund të shkruaj një paragrafët çift që përshkruajnë metodologjinë e tyre dhe se si ajo mund të jetë pak e ndryshme nga strategjitë e tjera të përdorura në botën e vërtetë, dhe si ata shpjegojnë këtë për mua, unë të bëni pyetje, konstaton sfidë , pastaj më tej komentoni, mbrapa dhe me radhë - të gjitha me email natyrisht. Mirë, por pse do të bëj këtë? E pra, jo për të holla të vërtetë, por unë bëj shumë e shumë të përfitojnë nga informacioni kurikulum 2013 - http://rppkurikulum2013.com/ - për shkak se projekti im i ardhshëm të biznesit mund të jetë diçka ku unë mund të ushtrojnë këtë njohuri të reja.

Pra, ajo që drejton mua pastaj? E pra, unë kam katër motivet kryesore;
  1. Të bësh çdo gjë që unë të bëjë më mirë. 
  2. Sipërmarrësit ndihmuar të ketë sukses. 
  3. Ndihma libri i autorit të japin informacionin më të mirë. 
  4. Sfiduese mënyrën e vjetër të të bërit të gjërave apo rrugën e tanishme - gjërat që nuk punojnë mirë. 


Në të vërtetë, nuk duhet ne të gjithë e bëjnë këtë për të paguar atë përpara për të gjithë sipërmarrësit kudo? Kur sipërmarrësit të ketë sukses, industria ka sukses, transformohet dhe qëndron i aftë dhe efikas, për të mos përmendur ajo ofron vende pune të pafund të reja si. Tani, pra në qoftë se ju zgjidhni për të ndihmuar jual RPP - http://jualrpp2013.com/ - një autor shokët në një projekt elektronike libër, plani sipërmarrëse të biznesit, industrisë apo libër manual aktuale, ju duhet të marrin në konsideratë disa gjëra në mënyrë që të mos shkaktojë copyright sfidon poshtë rrugës.

Për shembull, kur nisur rreth ideve të reja dhe koncepteve të biznesit, ju nuk do të dëshironi të përdorni ndonjë "fjalët e saktë" ose fraza të cilat ata vënë në këto email në librat tuaja elektronike, artikuj, apo në blogun tuaj, si kurikulum jual RPP 2013 - http://jualrpp2013.blogspot.com/ - ju mund të përdorni ato në librin tuaj, dhe që mund të shkaktojë çështje të të drejtave të autorit, ose dikush më vonë mund të thonë se ka pasur plagjiaturë, edhe nëse nuk kishte, kjo nuk është vetëm vlerë të rrezikut atje.

Pra, Kjo nuk do të thotë që ju nuk mund të merrni krijuese dhe repurpose ose riciklimi fjalët e tua. Për shembull, në përgjithësi, ajo që unë kam bërë në të kaluarën është pak ndryshojë lëndën dhe të përdorni fjalët e mia për një tjetër temë ose nën-temë, dhe unë thjesht shtetërore, "e të tjera ditore isha duke folur me një të njohuri në lidhje me ... "por asnjëherë duke përdorur fjalët e tyre, vetëm të mi, nëse ata kanë nevojë ata për një kuotë në librin e tyre, atëherë unë nuk do të duan të përdorin RPP jual 2013 - http://rppkurikulum2013.blogspot.com/ -, që të mos të dyfishtë -up ose udhëtim disa bashkë-mputer plagjiaturë software nga Amazon ndezni, ose ndonjë botues ardhshëm revistë, ose të tilla.

Duke ndryshuar nga subjektin pak ajo nuk do të ndikojë në atë që ju po bëni, apo vjedhin bubullimë e tyre ose ide. Ju shikoni, ju mund të merrni një shumë të kilometrazhin nga një elektronike strategjie zgjuar bashkëpunim librit, edhe nëse heq dorë nga pagesa e çdo lloji për punën tuaj në këtë projekt. Seriozisht, http://ternakbacklinkafrika.blogspot.com/2014/04/samewerking-op-fiksie-boeke-en-e-boeke.html ju do të habitur përfitimet për të punuar në këtë mënyrë. Ju lutem konsideroni të gjithë këtë dhe mendoj se mbi të.

Diva Pendidikan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar