Jumat, 05 September 2014

چگونه برای آموزش اژدها شما 2

چگونه برای آموزش اژدها شما 2

چگونه برای آموزش اژدها شما 2 فیلم 3D انیمیشن کمدی ماجراجویی از ایالات متحده از دریم ورکز انیمیشن و تولید شده توسط 20th قرن فاکس، توزیع در یک مجموعه کتاب به همین نام توسط Cressida کاول رایگان بر اساس تنظیم شده است. این فیلم توسط دین DeBlois و صدای جی Baruchel، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، امریکا فررا، یونس هیل، کریستوفر مینتز-Plasse، TJ میلر و کریستن Wiig همکاری نوشت با کیت هارینگتون، کیت بلانشت، و Djimon Hounsou پر شده بود و برگزار می کند. این فیلم عاقبت به 2010 کامپیوتر فیلم انیمیشن چگونه برای آموزش اژدها شما و دومین فیلم از سه گانه و مجموعه قطار در 2014 ژوئن 13 منتشر شد.

RPP فروش

سکسکه وحشتناک ماهی روغن کوچک جی Baruchel به عنوان III، وایکینگ رهبر نوجوان Stoick. او تبدیل به یک اژدها دوست خوب به نام بی دندان، یک شب خشم اژدها (شب بدخیمی).
کیت بلانشت به عنوان Valka، یک عضو از محافظ از قطب شمال جدا همسر Stoick و مادر سکسکه که به مدت طولانی از ناپدید شد. او همچنین اژدها خود را، ابر بلوز، طوفان اژدها برش (طوفان اشنایدر) سوار.

RPP فروش برنامه درسی 2013

جرارد باتلر به عنوان Stoick بزرگ، رهبر وایکینگها پدر و سکسکه است. او اژدها خود را، Skullcrusher، اژدها رامبل شاخ (با صدای بلند شاخ) سوار.
Djimon Hounsou عنوان های Drago Bludvist، شکارچی اژدها
امریکا فررا به عنوان آسترید Hofferson، دوستداران سکسکه. او اژدها خود را، Stromfly، مرگبار Nadder اژدها سوار.
کیت Harington به عنوان Eret، تله که گرفتن خود را به اژدها های Drago برای فروش.

سی دی RPP برنامه درسی 2013

کریگ فرگوسن به عنوان Gobber نارسایی آموزش دیده، یک دوست خوب و یک جنگجوی وایکینگ Stoick. او اژدها خود را، رنجیدگی، اژدها سوار Hotburple.
یونس هیل به عنوان Snotlout Jogenson. او اژدها خود را، Hookfang، هیولا سوار اژدها کابوس بود (غول ترسناک)
کریستوفر مینتز-Plasse به عنوان Fishlegs Ingerman. او سوار اژدها nagannya، Meatlug، Gronkle.

فروش مواد آموزشی در سال 2013

TJ میلر و کریستن Wiig به عنوان Tuffnut و Ruffnut برادر دوقلو Thorston. آنها به اشتراک گذاشتن یک شنیع Zippleback اژدها به رهبری دو به نام برف و خشونت ادا کردن.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar